keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Jännittää!

Menen huomenna käymään eräässä fysioterapiapalveluita tuottavassa yrityksessä keskustelemassa fysioterapeutin/hierojan (fysioterapeutti joka osaa ja jaksaa hieroa -> minulla on molemmista tutkinto) iltatöistä. Ystäväni joka on samassa "konsernissa" töissä apuvälineteknikkona kertoi, että heillä on nyt pulaa iltatyöntekijästä ja hän olikin jo "pedannut" paikkaa minulle.

Hieronnoista ja hierojan töistä en ole laisinkaan huolissani ja tiedän osaavani sen vaikka unissani mutta se fysioterapia osuus hieman pelottaa, kun kyseisen yrityksen asiakaskunta on täysin erilainen kuin se minkä kanssa olen tehnyt töitä aiemmin. Ja kun minulla ei vielä niin kauhean paljon työkokemusta ole ja nyt olen vielä ollut reilun vuoden "poissa pelistä"... Nainen, jota menen tapaamaan, kuulosti todella mukavalta ja hän melkein komensi minua ottamaan tytön mukaani kun kerroin ettei meillä oikein ole ketään joka voisi päiväsaikaan häntä hoitaa :)

Nyt suunnittelen jo kaivavani esiin opiskelukirjani ja muut fysioterapiaan liittyvät opukset mitä kotoa löytyy :) Oikeastaan se on hyvä, että tyttö tulee mukaani niin tilanne on väkisinkin hieman rennompi kuin "oikea" työhaastattelu. Iik, jännittää!

2 kommenttia:

Miia kirjoitti...

Ohoh, tsemppiä! Jännät paikat siellä :)

Cato kirjoitti...

Kiitos Miia, hyvin kävi! :)