maanantai 24. tammikuuta 2011

Kumma tauti

Tänään on ollut raskas päivä. Ei mitenkään muuten mutta olen imeisesti kipeänä, koko päivän on oksettanut, aamusta asti. Oksennusta ei kuitenkaan ole tullut. Päivällä alkoi myös koko vartalon särkeminen ja kuumevihlaisut mutta kuumetta ei vain ole. Tyttö on ollut oma iloinen pirteä itsensä, mikä toisaalta on harmi kun kipeänä ei millään jaksaisi hänen menossa mukana :) Mutta hyvä vain ettei hän ole saanut (vielä) tautia.

Kävimme myös 1 vuotis-neuvolassa tänään ja normaalisti 10-15 minuutin kävelymatka kesti minulta 50 minuuttia kun olo oli niin heikko ja pieninkin hengästyminen aiheutti vielä oksettavamman olon. Tyttö sai kehuja neuvolassa kävelemisestään, motorisista taidoistaan sekä (käsien) käsittelytaidoistaan. Painosta huomautettiin taas sen verran, että tyttö on hoikka ja jos itse haluamme kasvukontrolliin ennen seuraavaa, 1,5 vuoden iässä olevaa käyntiä niin saamme mennä. Emme mene. Paino on kuitenkin tasaantunut ja jatkaa -17% käyrällä, ei ole muuttunut siitä. Uudet mitat olivat 76,5 cm ja 8460 g.

Nyt nukkumaan josko tauti hellittäisi ja olo olisi parempi huomenna. Harmiksemme jouduimme kuitenkin perumaan huomisen vierailun :(

Niin ja en ole raskaana, tai ainakaan oireita ei vielä olisi jos olen :)

2 kommenttia:

Nanna kirjoitti...

Hihi, mä meinasin just ehdottaa että jos teille oliskin tulossa vauva. :) Toivottavasti olosi helpottaisi!

Cato kirjoitti...

Hihih, niin moni muukin ehdotti ;) Kyllähän se mahdollista on, että olen raskaana mutta tosiaan epäilen, että oireita ei kuitenkaan vielä olisi jos olen :)